• سیستم‌های مدیریت کیفیت به عنوان وسیله‌ای برای به وجود آوردن محصولات منطبق با آنچه از سوی سازمان به مشتری تعهد شده است با توجه به فواید زیر، در سازمان استقرار می‌یابد. -بررسی مجدد فعالیت‌های سازمان بر اساس اهداف سازمان و رفع کاستی‌ها -شفافیت فرایندها و شاخص‌ها در سازمان -جلوگیری از دوباره‌کاری‌ها به واسطه تعریف فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده و سیستماتیک -کاهش هزینه‌ها -ایجاد اطمینان و اعتماد در درون سازمان (رده‌های مدیریتی و کارکنان)
  • ایجاد اطمینان و اعتماد در برون سازمان (مشتری) و بالطبع قابلیت عرض اندام در فضاهای مختلف تجاری -افزایش توان رقابت در عرصه بین‌الملل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *